Stan

Idag åkte jag in till stan med mamma. Det var härligt väder solen sken klarblå himel varmt. Men för mig var det skit jobbigt, jag skulle åka tåg och inte bara det så var vädret så som det var ( om du inte fattar läs tidigare inlägg). Jag tog en tablettt för panikattacker, man kan säga att den hjälpte lite men blev så otroligt trött och söming pga den. Det var så skönt att komma hem och vet att man är trygg. Kände mig så lugn och jag är glad att jag åkte men på något sätt känns det som om det blir värre för varje gång jag åker. För ett år sen altså förra sommaren hade jag inte åkt på ett helt år tåg! Men jag åkte då för första gången på länge med två av mina vänner varar en av dem visste om allt, då kunde jag sitta ner under hela tåg resan och slappna av. Men idag är jag spänd hela tiden varje minuten. Vad ska hända med mig igentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0