Livet fortsätter

Jag ska fortsätta åka tåg! Jag MÅSTE fortsätta annars kommer jag stå still hela tiden. Jag vill kunna åka långa resor med tåg utan att bli rädd. Idag åkte jag tåg två stationer med en kompis plus att vädret var dåligt vilket jag gillar för det påminner mig inte lika mycket om rymden då så fick jag ändå en panikattack! Men det kanske beror på att vi satt ner vilket jag tycker är hemskt jobbigt eftersom jag känner att jag inte kan kontrollera min egen rädsla. Hur ska jag kunna hitta min styrka !? Vart ifrån, för just nu känns saker lite hopplöst. Men jag måste rycka upp från min egen rädsla och kunna möta den fastän det är världens svåraste sak att göra.

Du som läser detta och går igenom samma sak så ska du veta att du inte är ensam!

Kommentarer
Postat av: sofiahassan

vad jobbigt med panikattacker :( jag hppa sverkligen att det går över med tiden!

2012-05-27 @ 08:31:39
URL: http://sofiahassan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0