Om du läser det här...

Om du läser detta så vill jag bara dela med mig att allt går bra just nu. Tåget skrämmer mig inte på samma sätt som förut och jag har börjat sedan tre till fyra veckor med tabletter mot panikångesten. Äntligen kan jag njuta av den varma solen och den blåa himlen nu på sommaren. Äntligen kan jag sitta ner på ett tåg och dessutom åka med en vän som INTE vet om min rädsla och sist men inte minst jag kan LÄSA i tåget För mig är det ett stort steg eftersom pga rädslan så har jag inte kunnat koncentrera på någonting anna än att tänka at jag är rädd och är i ett tåg. Jag kan faktist släppa mina tankar för en liten stumd och kunna njuta av att läsa min bok.

Tidigare har jag sagt att teckna är någonting jag gillar att göra och här är en av mina bilder som är snart klar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0