Skolan

Imorgon är det skola. Har jag sagt att jag kan få mina panikattacker under lektionerna, ibland kan de bli för mycket att jag måste ut ur klassrummet för då känner jag mig tryggare bort från den där hemska känslan. Det har blivit mycket bättre nu med tiden förut fick jag flera panikattacker om dagen i skolan nu är det mest 1 elr 2 gånger högst per dag men jag är rädd att jag har ramlat tillbaka dit jag var förut. För när jag inte tränar alltså försöker möta min rädsla på länge hamnar jag bakom. De första stegen är alltid jobbiga men det är värt för det, men jag är så himla rädd för de där första stegen. 

Kommentarer
Postat av: Amanda

SV: ojoj, stackarn! Det är bara bra tack! :)

Kämpa på!♥

2012-04-16 @ 15:24:35
URL: http://fashionbyaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0