Att orka

Kommer jag backa ut eller inte?! Jag vill så gärna gå ut och ha roligt men det känns verkligen som att mina panikattacker förstör allt bra i livet. Jag kan varken vara på bio, åka till stan, åka hem till vänner, vara själv, koncentrera mig på lektionerna, titta på himlen ibland, se bilder över rymden, sova över hos vänner, åka buss, åka bil, vara själv i centrum elr någon annastans ute, vara på öppna platser, höga höjder utan att bli så rädd! Om inte det finns mera saker. Ni kan väl se hur det är för mig. Jag vet inte hur jag ska orka varje dag med det här. Det går inte att berätta allting för någon heller, det är alltid något som jag inte kommer säga 100% det kommer alltid vara en bit kvar hos mig som jag inte kan dela med mig med någon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0