19/4

Har en sån jäkla stor huvudvärk! Men iallafall i skolan då vi hade nationella i engelska så fick jag plötsligt mina panikattacker gång på gång. Det var grymt jobbigt att veta att du inte kan gå ut eller jo jag kan men då missar jag provet och alla kommer undra och ställa massa frågor som jag inte orkar svara på! Det är så jonnigt att såfort jag ska gå till min psykolog och jag missar någon lektion eller så, ska varenda människa fråga vart jag ska! Men människor slutar inte fråga förens de har fått svaret. Men det känns verkligen som att jag har blivit bättre på att hantera mina panikattacker, jag försöker hålla mig lugn och tänka att det är igentligen ingenting som händer utan det är bara jag som hittar på allt i huvudet. Men ibland kan det vara riktigt svårt att försöka övertyga mig själv om det eftersom panikkänslan får mig verkligen tro att allt det jag är rädd för kommer att hända den sekunden. Jag är rädd för höjder och vissa av mina tankar är att tänk om jag åker upp i rymden?  Jag vet att det låter sjukt men det kan vara vad som helst. Om du är rädd för att äta kan du tänka, tänk om någon kommer med en vagn full med mat som jag måste äta för annars kommer alla andra undra och jag kan inte direkt säga saningen rakt ut. Svårt att förklara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0